luni, 2 decembrie 2013

A doua zi...Calendarul advent

Ne-am dorit sa terminăm Calendarul advent ...dar...pe parcurs ne-am împotmolit, doream să facem ceva aparte...
Asa că răsfoind interentul am dat de două si splendide idei care m-au ajutat să merg mai departe.
Voi lasa loc ca la terminare lucrării sa fie pus aici...


Asa că azi vom pune proiectele terminate pt. decorarea geamurilor...dorim să dam culoare, viata , armonie si veselie
Fiind a doua zi din calendar ne-am propus ca azi sa învatam un cîntecel,o poezie si desigur nelipsitele creatii care ne dau atîta bucurie.

...am dorit să nu lipsească spiridusii bradului si mosu format din mînuta micutului meu.Deasemeni si scena nasterii pruncului Isus, cu toate că ne dorim foarte mult ca această scenă sa fie modelata din argila polimerică asa cum am văzut-o pe una din paginile mele dragi a Ursuletilor năzdrăvani

Într-o noapte,în cîmpie
Lînga satul Betleem,
Trei păstori se înspăimînta
Cînd se uita către cer.

Nu vă-nspăimîntati le spune
Îngerul ce bucuros.
Le vesteste tuturora,
Astăzi sa născut Hristos.

Într-o iesle jos în paie
Veti găsi un copilas,
Care-i încalzit de vite
Si păzit de îngeras.

Vrei să vii si tu la Isus,
La acest crăciun frumos?
Nu mai sta în asteptare
Timpul este pretios.

Domnul Isus te asteaptă
Să-i deschizi inima ta.
El cînd sa născut în iesle,
A iubit fiinta ta.

Nu lăsa să treacă anul,
Sau acest crăciun frumos,
Fără să -i dai lui Isus,
Sufletul tău pretios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu